Ofte stillede spørgsmål

HJÆLP TIL STØRRELSE OG STYLE

Får I min størrelse tilbage?

Svaret er både JA og NEJ. En størrelse kan komme tilbage på lager hvis en anden kunde bytter den pågældende størrelse eller hvis vi får produceret flere i den pågældende style. Vi gør vores bedste for at have et lager af alle størrelser, men i løbet af en sæson vil vi blive udsolgt på forskellige størrelser og have udsolgt af specifikke styles – det kan ikke undgåes. Vi vil meget gerne hjælpe her i webshoppen med at finde alternative styles, størrelser og farver.

Du kan også blive skrevet op i vores ønskebog, så kontakter vi dig hvis vi får den ønskede style på lager igen. Skriv til os: [email protected] og vi hjælpe dig.

Hvordan finder jeg min størrelse?

Her hos McVERDI har vi noget til alle kvinder. Vi arbejder med fem forskellige silhuetter, alt efter hvor tætsiddende eller oversize tøjet skal sidde. På de fleste af vores produkter har vi beskrevet selve pasformen og varens silhuet. Ydermere er der også oftest mål på vores produkter, så det er lettere for dig at finde frem til din rigtige størrelse.
Du kan også tage et kig på vores størrelseguide, ved at klikke her >>

Hvis du er i tvivl, så er vi klar til at hjælpe dig over vores Livechat, mail eller telefon.

Hvad betyder BU, BA, PI, OW osv.?

Disse er farvekoder, der står til sidst i produktbeskrivelsen, som gives til produkterne når de oprettes i vores webshop system. Der er altså ingen anden forskel mellem to styles end farven, når det eneste der varierer i deres stylekode er de sidste 2 bogstaver.

Kan jeg finde udsalgsvarer i jeres forretninger?

Udenfor deciderede udsalgsperioder, findes varer på udsalg fra tidligere sæsoner som udgangspunkt kun på webshoppen. Det kan selvfølgelig ske, at vi har noget hængende i vores forretninger – men ring altid inden og forhør dig, så er du er sikker på ikke at gå/køre forgæves. Er der en helt specifik style du ønsker at prøve, så kan vi som oftest hente varen hjem til vores butik i Ålsgårde (Tlf: +45 25444540), hvis du har ringet et par dage forud for dit besøg.

PLACERING AF ORDRE

Hvorfor kan jeg ikke betale? (SMS-kode)

I 2019 blev en lovgivning omkring 3D Secure som er en fællesbetegnelse for nye sikkerhedsstandarderne: Verified by Visa og MasterCard SecureCode, der er udviklet af Visa og MasterCard trådt i kraft. Det betyder at der et ekstra sikkerhedstrin til betalingsforløbet. Det foregår ved, at du modtager en éngangskode på sms, som skal indtastes lige efter, du har indtastet dine kortoplysninger. Læs mere på omkring 3D Secure her >>

Jeg er tvivl om min ordre er gået igennem?

Når vi modtager en ordre i webshoppen printes, pakkes og sendes den ofte inden for en hverdag. Så modtager du som kunde en faktura og et tracking link og ved derfor at din pakke er blevet sendt og du vil kunne følge pakken.

Hvis ordren skal hentes hjem fra en af vores butikker, sender vi også en email for at informere om dette. Hvis du ikke har modtaget nogen mail er det muligt at din ordre er blevet annulleret.
Vi holder selvfølgelig løbende øje med annullerede ordre, men hvis du er i tvivl så kontakt os endelig.

Som kunde i en webshop skal man gennemføre købet så snart man “tager kurven” og går til betalingen. Ellers annulleres ordren automatisk og den vil derfor ikke blive registreret som en modtaget ordre, men derimod som værende annulleret og pakkes derfor ikke.

Er du i tvivl om hvorvidt din ordre er blevet sendt og registreret vil vi meget gerne hjælpe i webshoppen på mail eller telefon.

Hvis jeg har et produkt i min indkøbskurv er jeg så garanteret det er mit?

Den vare du har valgt på webshoppen og lagt i din kurv bliver først reserveret og trukket ud af vores lagerstyring, når ordren er blevet gennemført og betalt. Det betyder at hvis du lægger en ordre i din kurv og så forlader indkøbskurven, for at vende tilbage efter et par timer/dage og købe din valgte vare, kan den så i mellemtiden være blevet solgt og derfor ikke længere figurere på vores lager og webshop.

FORSENDELSE, LEVERING OG RETUR

Hvornår bliver min pakke afsendt?

Som udgangspunkt bliver din ordre pakket og sendt afsted samme hverdag som vi modtager den. Vores pakker bliver afhentet i løbet af eftermiddagen, så hvis ordren er lagt før kl.14.30, gør vi vores bedste for, at din pakke bliver sendt afsted samme dag.

Nogle gange skal vi have hentet din ordre eller dele af din ordre hjem fra en af vores fysiske butikker, og så går der et par dage ekstra, førend at den kan blive sendt afsted, hvilket du også vil modtage på mail.

Hvilke lande leverer I til?

Vi sender pakker til alle lande. Vi benytter os af forskellige fragtleverandører: PostNord, DAO, GLS og UPS. Lande med toldrestriktioner kan opleve en forsinket leveringstid.
Læs mere omkring vores fragtpriser lige her >>

Hvorfor er min pakke ikke dukket op endnu?

Den hyppigste årsag til at en pakke ikke er blevet modtaget, skyldes faktisk en fejlinformation i pakkeshoppen. Ofte ligger pakken klar til afhentning i pakkeshoppen, men der er ikke blevet sendt besked til modtageren, hvorfor der kan opstå misforståelser. En pakke har en levetid på 14 dage i en pakkeshop eller på et posthus inden pakken bliver sendt tilbage til os.

Hvis pakken er bestilt til hjemmelevering, men ingen har været hjemme til at modtage den, vil den også blive afleveret i en pakkeshop, hvor den så skal afhentes.
Bor du i et land omfattet af toldrestriktioner kan der også være en uforudset ventetid på grund af toldundersøgelser.

Vi vil meget gerne hjælpe i webshoppen med at lokalisere din pakke, så den kan hentes og dit nye McVERDI tøj tages i brug. Hvis du ikke har modtaget information omkring din pakke indenfor 3 dage så kontakt os.

Hvad sker der med min hjemmelevering, hvis jeg ikke er hjemme til at modtage den?

Hvis du har valgt hjemmelevering men ikke er hjemme, tager postbudet din pakke med tilbage til posthuset eller til den nærmeste pakkeshop/pakkeboks. På de forskellige fragtfirmaers hjemmeside kan du tilmelde dig en flexordning, hvor postbudet så i stedet stiller din pakke et forudbestemt sted, når du ikke er hjemme, på eget ansvar.
Hvis du er i tvivl om hvorvidt du er hjemme ved afleveringen af din pakke anbefaler vi, at du vælger at få sendt din pakke til en pakkeboks.

Størrelsen passer ikke – kan jeg bytte til anden størrelse?

Ja selvfølgelig! Vi ombytter altid til anden størrelse, hvis varen er på lager. Hvis du skriver en mail til [email protected] med den nye størrelse og den ønskede varen. Så finder vi ud af det sammen.

En alternativ mulighed er også at lægge en ny ordre på webshoppen på den ønskede størrelse – så trækkes den nye vare ud af lageret og den kan blive sendt til dig med det samme og så kan den returnerede vare krediteres. På denne måde modtager du den nye størrelse hurtigere, da vi så ikke skal vente på at modtage din returvare, førend at vi sender dig den nye størrelse.

BETALING OG KREDITERING

Hvornår trækkes pengene på betalingskortet?

Når du lægger en ordre på webshoppen trækkes pengene ikke med det samme, men først når ordren er pakket og faktureret. Hvis købet sker med et mastercard reserveres beløbet på den angivne konto med det samme. Dette beløb bliver så trukket når ordren er pakket og faktureres. Beløbet trækkes altså heller ikke her, førend at ordren er klar til levering.

Hvorfor har jeg ikke modtaget pengene retur når jeg har sendt et stykke tøj tilbage til webshoppen?

Når vi modtager en vare i webshoppen, der skal returneres og hvor pengene skal tilbage, så krediterer vi straks beløbet og pengene er således blevet frigivet fra McVERDI.

Der kan dog gå mellem et par dage og 30 dage fra beløbet frigives til det bliver genindsat på den konto hvorfra pengene er trukket.

Tidsperioden mellem frigivelse og modtagelse kan variere alt efter hvilket kort der er blevet benyttet, samt hvilken bank kortet er knyttet til.
Ved Mastercard- og Visaoverførsler kan der gå 30 dage førend at beløbet er genindsat.

REKLAMATION

Der er en fejl på varen – hvad gør jeg?

Vi tjekker alle varer der bliver sendt ud af webshoppen, men hvis du modtager en vare, der alligevel har sneget sig ud med en fejl, beklager vi selvfølgelig mange gange og så vil vi meget gerne høre fra dig omkring din reklamation på [email protected] eller på telefon +45 22784540.

Hvad er min reklamationsret?

Når du handler på mcverdi.dk har du selvfølgelig 2 års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Kontakt os venligst på [email protected] ved reklamation på varen.

INFORMARTION

Hvordan får jeg besked om nye varer, events og udsalg?

Vi sender nyhedsbreve ud i forbindelse med at vi får nye varer i butikkerne og på webshoppen, starter udsalg, har specielle tilbud, afholder events eller i andre sammenhænge.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev >>

Besøg vores Facebook side >>

Besøg vores Instagram profil >>

Besøg vores Pinterest profil >>

Hvor kan jeg finde jer på forskellige sociale platforme?

Vi er aktive på både Facebook, Instagram og Pinterest hvor vi næsten hver dag opdaterer med nye billeder, historier og her poster vi også angående udsalg, nye varer og sjove tiltag.

Besøg vores Facebook side >>

Besøg vores Instagram profil >>

Besøg vores Pinterest profil >>

Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?

Vi kan kontaktes på mail: [email protected]. Telefon: +4522784540 (webshop) eller +4570204540 (hovedkontoret). Hvis du har brug for hjælp til en størrelse, farve eller style sidder vi også på livechatten på webshoppen fra mandag til fredag.

Se alle vores kontaktinformationer lige her >>

FORHANDLING OG FORMIDLING

Jeg har en blog/Instagram/website og vil gerne skrive om jeres produkter

Tusind tak for, at du viser interesse for McVERDI som brand og vil skrive om os. Vi vil rigtigt gerne høre fra dig i en mail til [email protected].

Jeg har en butik/webshop og jeg vil gerne forhandle McVERDI

Mange tak for din interesse i McVERDI. Vi vil rigtig gerne høre fra dig på mail [email protected] eller telefon +4570204540.

McVERDI ApS’ PRIVATLIVSPOLITIK

Hvordan behandler I persondata?

Den 25. maj 2018 trådte en ny EU-Lovgivning GDPR (almindelig databeskyttelsesforordning) i kraft i hele Europa. GDPR lovgivningen omhandler behandlingen af personoplysninger og databeskyttelse.

Det er vigtigt for os hos McVERDI, at vi beskytter vores kunders og brugeres personoplysninger og overholder reglerne i forordningen. Vi har derfor etableret en privatlivspolitik, der beskriver, hvordan vi gemmer og behandler dine personlige oplysninger:
Læs hele vores privatlivspolitik lige her >>

McVERDI ApS

ÅLSGÅRDE
Nordre Strandvej 153
3140 Ålsgårde
Danmark


CVR 24221040

Tlf. +45 70 20 45 40
Mail: [email protected]

Etableringsår: 1987.

McVERDI Webshop

Tlf. +45 22 78 45 40
Mail: [email protected]

Etableringsår: 2015.

Kontakt os gerne!

Hurtige links:

Indkøbskurv